Pomoc

Dokonując zakupów w sklepie www.ciuchygrupowo.pl zawierasz umowę z :

MAGNATO

ul. Lipińskiego 152
38-500 Sanok
REGON: 180876221
NIP: 6871925460

Działalność wpisana do rejestru przedsiębiorców CEIDG.

KONTAKT:
tel. 693 658 961
e-mail: sklep@ciuchygrupowo.pl

 

Czy ubrania można przed zakupem pooglądać?

Ta opcja jest nie możliwa ponieważ prowadzimy tylko i wyłacznie sprzedaż wysyłkową.

Jaki jest całkowity koszt transakcji?

Całkowity koszt transakcji to cena podana w opisie produktu, wysyłka jest darmowa.

Czy za zakupione rzeczy muszę zapłacić podatek, lub inne ukryte koszty ?

Nie, podana cena jest już ceną całkowitą i nie zawiera żadnych dodatkowych kosztów.

Ile wynoszą koszty przesyłki ?

Koszt przesyłki jest pokazany w koszyku i wynosi on 0 zł ponieważ przesyłka jest darmowa.

Czy biżuterie można odebrać osobiście?

Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia. Sklep Magnato.pl prowadzi sprzedaż wyłącznie wysyłkową.

Czy mogę zmodyfikować zamówienie po jego złożeniu ?

Zamówienie można zmodyfikować przed upłynieciem czasu licznika zamykającego kategorie.

Do kiedy mogę dokonać wpłaty?

Termin oczekiwania na wpłatę to 5 dni (kalendarzowych, nie roboczych). Przelew powinien być zaksięgowany (nie wysłany) do upływu tego terminu inaczej zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Nie ma możliwości wydłużenia terminu wpłaty.

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?

Płatność przelewem (na poczcie, w banku, za pośrednictwem kont internetowych) lub kartą kredytową (tylko poprzez system bezpiecznych płatności DotPay)

Na jakie dane zaadresować przelew?

PRZELEWY KRAJOWE

W naszym sklepie istnieje możliwość dokonania wpłaty na dwa sposoby:

  • System bezpiecznych płatności on-line DotPay (umożliwia wpłatę na poczcie, płatność kartą kredytową lub przelewem bankowym). System automatycznie drukuje formularz płatności na poczcie lub przekierowuje na stronę odpowiedniego banku
  • Wpłata bezpośrednio na nasz numer konta:

 

Magnato

Łukasz Kurkarewicz
ul.Lipińskiego 152
38-500 Sanok
Numer konta: 56 1140 2004 0000 3802 7456 3574

UWAGA !!! – w tytule przelewu koniecznie proszę wpisywać:

  • system DotPay: automatycznie księguje wpłaty na koncie, jest to najwygodniejsza forma płatności.
  • wpłata na konto Magnato: imię, nazwisko, nr zamówienia (format 0000XXXXXX), np. Agnieszka Kowalska, zamówienie nr 100

 

NIC POZA TYMI INFORMACJAMI PROSZĘ NIE WPISYWAĆ. Brak powyższych danych może uniemożliwić lub znacznie opóźnić wysłanie przesyłki.

PRZELEWY ZAGRANICZNE

Rozliczenia transakcji wyłącznie kartą kredytową przeprowadzane za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego DotPay. W serwisie DotPay można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi:VISA, MasterCard. Wszystkie dane przesyłane są w bezpiecznym i szyfrowanym połączeniu (SSL128 bitów).

Czy mogę płacić kartą kredytową?

Tak, rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu bezpiecznych płatności on-line DotPay (VISA, MasterCard)

Czy mogę otrzymać fakturę vat?

Tak, oczywiście istnieje taka możliwość.

Kiedy i w jaki sposób wysyłane są paczki?

Przesyłki wysyłamy maksymalnie do 24 godzin od otrzymania (nie wysłania) wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może się opóźnić, w takim przypadku informujemy Państwa o zaistniałej sytuacji.

Jeśli nie otrzymają Państwo przesyłki po upływie 7 dni od daty wysłania przelewu prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie mailem na adres sklep@ciuchygrupowo.pl

 

W przypadku wymiany otrzymanego towaru:

  1. Prosimy odesłac zamówioną biżuterie na poniższy adres, do kopery proszę wrzucić karteczke z imieniem i nazwiskiem z którego zostało złozone zamówienie.
  2. Następnie prosimy dokonać wpłaty 5 zł kosztów przesyłki zwrotnej na podany poniżej numer konta:


Magnato
ul. Lipińskiego 152
38-500 Sanok
Numer konta: 56 1140 2004 0000 3802 7456 3574

 

UWAGA !!! – w tytule przelewu koniecznie proszę wpisywać:

  • zamówienia ze sklepu: imię, nazwisko, numer ID zamówienia, informacje “wymiana”


NIC POZA TYMI INFORMACJAMI PROSZĘ NIE WPISYWAĆ. Brak powyższych danych może uniemożliwić lub znacznie opóźnić wysłanie przesyłki.

 

Obuwie proszę wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub w innej firmy transportowej na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji firmy Magnato. ul. Lipińskiego 152, 38-500 Sanok MAGNATO KONIECZNIE wraz z:

  • wypełnionym formularzem “protokół zwrotu/dowód zakupu”
  • potwierdzeniem przelewu 5 zł


Wszystko łącznie proszę wysłać w paczce z biżuteria.

 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Biżuteria powinna być odpowiednio zapakowana oraz zabezpieczona (w bąbelkowej kopercie).

Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacjiwykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

UWAGA!!! – Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych bez uprzedniej konsultacji, czyli wypełnienia i wysłania formularza online.

Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem.

W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji (nie wymiany!). Szczegółowy opis procedury znajduje się w pytaniu „W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?”

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), Magnato.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

Reklamacje biżuterii rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

Magnato.pl nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

 

UWAGA!!! – Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych bez uprzedniej konsultacji, czyli wypełnienia i wysłania formularza online.

Czy mogę zwrócić zakupione ubrania?

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie Magnato.pl towar do 21 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)

Co z ochroną danych osobowych?

Dane osobowe są wykorzystywane przez nasz sklep tylko dla potrzeb firmy Magnato.pl (wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.magnato.pl) i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

Gdzie mogę sprawdzić dane firmy oraz inne dodatkowe informacje?

Dane firmy, a także wszelkie informacje na temat procedur postępowania oraz polityki sklepu znajdują się na stronach naszego sklepu www.ciuchygrupowo.pl